Menu Sluiten
Avianca's

Avianca is druk bezig met het introduceren van nieuwe functies waardoor het bedrijf meer op een goedkope luchtvaartmaatschappij lijkt dan op een legacy-luchtvaartmaatschappij. Met dit nieuwe verkoopprogrAvianca amma tijdens de vlucht kunt u nu op uw gemak meer dan 40 artikelen aan boord kopen. Vanaf 1 december biedt Avianca ook een “Populaire reis”-optie voor nog meer besparingen.

Avianca lanceert nieuw in-flight verkoopprogramma

Maandag kondigde Avianca het nieuwe verkoopprogramma tijdens de vlucht aan. Deze is beschikbaar vanaf 1 december en biedt drankjes, snacks, combo’s en andere producten die aan boord te koop zijn. Paula Ayala, Director of Customer Experience and Onboard Service bij Avianca, zei: “Wij bieden u onze eersteklas service aan boord zonder extra kosten.”

Elke maand stemmen we ons onderzoek af op de uitdagingen van de branche en passen we ons aan uw behoeften aan. Nu introduceren we een nieuwe service aan boord, waarbij u een menu krijgt waaruit u kunt kiezen voor de vluchten waarop u het liefst vliegt. Je vindt dit menu op alle binnenlandse en internationale vluchten in Colombia en Ecuador. De service op vluchten vanuit Europa en Bogota-Los Angeles-Bogota blijft hetzelfde.

In de tweede fase van ons programma zullen we lokale ondernemers uit Colombia, El Salvador en Ecuador uitnodigen om hun producten op onze vluchten te verkopen. Daarnaast voegen we voor deze tweede fase nieuwe betaalvormen toe (momenteel accepteert Avianca alleen debet- en credit cards), en in de tweede fase gaat een team van wat wij ‘gastronomie-experts’ noemen nieuwe producten leveren.

Andere goedkope Avianca-functies?

Dit betekent dat Avianca het laatste vers nippertje van aangenomen belasting binnen heeft om zo uw overname te ondersteunen. We zijn ervan overtuigd dat je met dit programma een heerlijke reis zult maken richting grote steden in Centraal/Zuid-Amerika, Europa en Azië.

In het voorjaar van 2014 kondigde Avianca aan dat zij hun originele cabine aan het opnieuw ontworpen zou zijn. Met de introductie van nieuwe banken door Recaro, Avianca ondersteunde een 20% meer capaciteit. Dit omvatte een reductie van 13% CO2-uitstoot per passagier. Het herschrijven van de cabine werd voltooid in het voorjaar van dit jaar.

In juni 2022 vond de introductie van vier reisregelingen plaats. De luchtvaartmaatschappij brandt ze als XS, S, M en L en stelt passagiers in staat om het serviceniveau te kiezen dat ze nodig hebben. Aan de onderkant, of XS, kunnen passagiers gewoon inchecken en een persoonlijk item krijgen op de site of app van Avianca. Voor degenen die meer functies willen, zoals een persoonlijk item, 10 kg handbagage, 23 kg ruimbagage, inchecken met reisplan wijzigingen, vergoedingen en gespaarde mijlen per afgelegde mijl versus stoelen in business class die kunnen worden geselecteerd bij het boeken van een economy plus-ticket of een vrijstelling plaats in geval van annulering van een vlucht om veiligheidsredenen; reizigers moeten L selecteren en drie keer de prijs betalen voor zitplaatsen in business class.

Avianca, l’école argentine de la compagnie a vue à court terme, est en train d’améliorer son réseau entre Bogotá et les Caraïbes. En plus de ce qui s’est fait connaître comme une tendance au long cours vers des avions qui peuvent voler plus rapidement dans les milieux sociaux difficiles, elle semble se diriger vers un mode économique axé sur les point-à-point plutôt que sur le naaf en spaak.

Wordt Avianca een low cost carrier?

Na de opkomst van Chapter 11 heeft Avianca haar bedrijfsmodel gewijzigd en zich aangepast aan de nieuwe post-pandemische tijden. De luchtvaartmaatschappij probeerde ook te combineren met echt ultra-low-cost concurrenten, Viva Colombia en Viva Perú.

Ook CEO van Avianca, Adrián Neuhauser, veronderstelde de veronderstelde vaardigheden van Viva en hoe de luchtvaartmaatschappij avant-garde en democratiseert in Colombia. “Op de een of andere manier maakt het deel uit van wat ervoor gezorgd heeft dat Avianca ook moet veranderen”, aldus Neuhauser. Opnieuw werden geweldige reacties van de markt gevonden op het product dat Viva aanbood en leidde tot een volledige transformatie binnen Avianca.